Awesome feelings - Reisverslag uit Southern River, Australië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu Awesome feelings - Reisverslag uit Southern River, Australië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu

Awesome feelings

Blijf op de hoogte en volg Klaas Dijkstra

20 Oktober 2012 | Australië, Southern River

Hee "volgers",

Wat een week, wat een week. M'n tweede werkweek ook weer goed doorgekomen. Het werk is OK, het is werk, het blijft werk, maar het is niet werk om een half jaar uit te houden ;-). Elke morgen is het vroeg dag, zie bijna de zon opkomen, elke dag wordt het moeilijker om m'n bed uit te komen.

Doordat de dagen toch wel "lang" zijn geworden, hadden we voor maandag, dinsdag en woensdag weinig tot niks gepland. We hebben heerlijk gewandeld bij het meer (Champions Lake), TV gekeken, heerlijk uitgerust!!

Zondag in de kerk heb ik mijn nichten verwelkomt, ze blijven voor een periode van 3 weken in Australië. Leuk om ze weer eens te zien en dat 15.000 km van huis.

Donderdagmiddag lag er post voor mij op de mat, de police clearance, aangevraagd afgelopen maandag, kon 1 tot 2 werkweken duren, ik had het binnen een paar dagen binnen ... YEAH!!

Donderdagavond (vrijdag had ik een vrije dag ... yay) zijn we naar het concert van Stuart Townend geweest in Perth. Nooit gehoord van hem, maar had mooie nummers er tussen zitten. Zoek maar eens op Youtube! Ook z'n verhalen waarom hij bepaalde nummers heeft geschreven kunnen je wel raken!

Vrijdag dus een vrije dag, moet eerlijk bekennen, was er ook wel aan toe. Bij het concert zat ik maar te gapen en te gapen, ben blijkbaar niks meer gewend :P! Goed, vrijdag had ik een afspraak bij Intework, Lifeskills and Employement. Hier ligt meer mijn hart, dan bij het maken van frames of spanten. Daarnaast is het werk ook nog eens veel dichterbij en zijn de werktijden aanzienlijk beter.
Had mijn sollicitatiebrief, CV, police clearance, getuigschrift meegenomen. Het enige wat ze nog nodig hadden was mijn Internationale Rijbewijs. Het gesprek verraste me positief, zo positief zelfs dat ik vanaf woensdag aan de slag kan. Eerst als vrijwilliger, voor een week, daarna als werknemer (als het bevalt). Goed nieuws toch, right :-D!!!

Als afsluiter heb ik gisteravond nog geskyped met mijn zus en zwager en heb ik kleine Sander weer mogen zien :-D!!!

Vandaag is het rustig aan doen, lekker relaxen, vanavond een BBQ, morgen kerken en 's avonds eten bij mijn neef en nicht. We gaan het ongetwijfeld erg gezellig maken!!

  • 20 Oktober 2012 - 09:52

    Patrick En Annelies:

    Hey Klaas,

    Wat leuk om te lezen dat het nu eindelijk de goede kant uit gaat met je baan! We zijn benieuwd of het je gaat bevallen.
    We hopen binnenkort eens met jou/jullie te skypen.

    Veel plezier nog!!
    Patrick en Annelies

  • 20 Oktober 2012 - 19:15

    Tante Arda:

    Dat zou super wezen
    Heel veel succes ermee.
    Gr Tante Arda

  • 23 Oktober 2012 - 22:44

    Tante Christina:

    Ha Klaas,

    Goed te horen dat het goed gaat daar met je.
    En zelfs je nichten hebt ontmoet, wat is de wereld toch klein he!
    Het is leuk om mee te lezen en op de hoogte te blijven van al je belevenissen.
    Alle goeds verder van ons allen.

    Gr tante Christina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Southern River

Klaas Dijkstra

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 18323

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 15 Mei 2013

Australië 2012 - 2013

Landen bezocht: