Update - Reisverslag uit Southern River, Australië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Southern River, Australië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg Klaas Dijkstra

19 November 2012 | Australië, Southern River

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen. Enfin, zoveel spannends is er dan ook niet gebeurt tussendoor. Ben nog steeds werkzaam bij de gehandicapten instelling. Inmiddels heb ik meer uren gekregen bij de instelling. Het vertrouwen dat ze me geven, heb immers geen diploma's of wat dan ook met werken met gehandicapten, is de afgelopen weken zeer gegroeid. Binnen de organisatie heb ik de mogelijkheid om me verder te ontplooien, cursussen bij te wonen en ga zo maar door. Hierdoor krijg ik meer certificaten wat altijd goed staat vermeld op mijn CV.

Via livestream heb ik de doopdienst van mijn jongste neefje mogen bijwonen, wat erg bijzonder was. OK, het beeld was niet optimaal, maar ik kon er toch een beetje bij zijn. Na afloop van de dienst nog geskyped met hen en met mijn ouders. Erg gezellig dus.

Aangezien Heidi ook aan het werk is (en de afgelopen weken behoorlijk druk), proberen we om doordeweeks weinig te ondernemen. We worden nog steeds regelmatig gevraagd voor een etentje bij vrienden of familie. Ze willen allemaal wel weten wie die kerel, die Heidi's hart veroverd heeft, wel niet is. ;-)

Het weer begint steeds beter te worden. Twee weken terug hadden we Hollands zomerweer, een buitje en zo nu en dan de zon met temperaturen van 25. Nu echter is het kwik alweer opgelopen tot op sommige dagen 35 graden. Afgelopen zaterdag hebben we dan ook heerlijk genoten van een stranddag, nee mij hoor je dan ook niet klagen!

Klagen, nou ja, tot het ene moment er post op de deurmat lag, een boete. Juist, niet echt super blij mee, wie wel.... ;-) Het is nu eenmaal gebeurd, volgende x maar goed opletten dus. Sowieso is de politie hier erg alert met hard rijders.

Komend weekend gaan we met de familie naar Lancelin, een uur rijden naar het noorden. Heerlijk genieten van familie onder elkaar. Zaterdag hopen wij, Heidi en ik, en wellicht haar zusjes naar The Pinnacles te gaan, een natuurlijk fenomeen in WA. We maken ongetwijfeld foto's welke ik dan op FB zet danwel op deze site.

Voor de rest op dit moment weinig nieuws, dat houdt in dat het hier dus goed gaat met me. Natuurlijk mis ik op bepaalde dagen, verjaardagen, feestdagen, mijn familie en vrienden, maar gelukkig is de Sociale Media ruimschoots aanwezig.

  • 19 November 2012 - 19:23

    Arianne Hooghuis:

    Bedankt voor je update. Wij vinden het erg leuk om het te lezen. We denken elke dag aan jullie.

  • 19 November 2012 - 21:55

    Roy Vd Hoek:

    Klaas,..goed om te lezen dat het bevalt. Mis je Grunn al? Gr. Roy

  • 09 December 2012 - 14:46

    Eline Zuidhof:

    Hoi Klaas,

    Leuk om te lezen, en super dat je het zo naar je zin hebt, geniet ervan! Hier gaat alles prima, afgelopen week een eerste beetje sneeuw, de winter is begonnen!

    Groeten, ook van Freerk en Marc,
    Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Southern River

Klaas Dijkstra

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 18328

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 15 Mei 2013

Australië 2012 - 2013

Landen bezocht: