Voorafgaand - Reisverslag uit Zuidhorn, Nederland van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu Voorafgaand - Reisverslag uit Zuidhorn, Nederland van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu

Voorafgaand

Blijf op de hoogte en volg Klaas Dijkstra

01 September 2012 | Nederland, Zuidhorn

Hallo allen,

afgelopen donderdag ben ik bij het reisbureau geweest om mijn reis naar "Down Under" definitief te boeken. Na wat geneuzel, reis moet wijzigbaar zijn, kwam ik dan toch bij een ticket.

Vrijdag 21 september 20.55 verlaat ik Nederlands bodem voor een langdurig verblijf naar Australië.

De komende weken zal het nog een heel geregel worden, zo heb ik vandaag een internationale rijbewijs mogen ontvangen. Verder is natuurlijk ook een reisverzekering met werelddekking heel erg belangrijk, kijk maar naar het nieuws van de afgelopen tijd. In zo'n situatie, nee daar teken ik helemaal niet voor.

Visum was al een feit, binnenkort creditcard aanvragen, auto laten schorsen en dan gaan genieten in Australië, al zal ik mijn familie en vrienden zeker gaan missen.

Gelukkig is er Facebook, Skype en uiteraard ook deze blog!!

  • 02 September 2012 - 18:09

    Marije:

    dikke vette respect!!

    en veel plezier alvast!!


    liefs.Marije

  • 06 September 2012 - 21:25

    Ada Van Harten(Cordia):

    Hallo Klaas, heel veel plezier in Australië. Wat een stap vanuit het hoge Noorden. Groeten.

  • 19 September 2012 - 22:26

    Tante Alie:

    Wat lees ik nu..... je gaat vrijdag as.al naar Australie.
    eeen hele goede reis en verblijf daar,
    heb je al werk?
    Ga je toch je vriendin achterna....
    we blijven je volgen hoor.
    Hartelijke groet uit slochteren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuidhorn

Klaas Dijkstra

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 18343

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 15 Mei 2013

Australië 2012 - 2013

Landen bezocht: