Stop-over - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu Stop-over - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu

Stop-over

Blijf op de hoogte en volg Klaas Dijkstra

22 September 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi "volgers",

EIN-DE-LIJK aangekomen in Maleisië. Toch verliep de reis voorspoediger dan ik had verwacht. Het is altijd de vraag, of je tijdens een vlucht kan slapen. Zeker, als de vlucht ook nog 's nachts is.

In het vliegtuig, pa, ma, Lucie en Andries en Marc hadden me weggebracht, werd ik geloodst naar plek 34 J (een plek tussen 2 anderen in) - erg gezellig kan ik je vertellen :-P.

Bij lange vluchten heb je de beschikking over een televisie voor je, daar heb ik dus dan ook maar gebruik van gemaakt. Om de tijd te doden ben ik begonnen met de film Nova Zembla. Nadat deze was afgelopen, waren we al 2 uur in de lucht, nog 10 uur te gaan dus. (maar zo moet je nooit denken, duurt de reis alleen maar langer).

De bemanning was erg actief en met regelmaat kreeg ik iets te drinken of te eten. Zelfs een heerlijke cognac (was rond 23 uur) kon er wel vanaf. Ideaal, in de hoop dat ik daardoor snel in slaap kon vallen. Een uur of 2 heb ik zeker geslapen, niet ideaal overigens, maar toch, heb wat rust kunnen pakken. Om 1.30 was ik ff wakker, waarna ik weer in slaap viel. Al met al heb ik toch 5 a 6 uur gepakt. En dan nog te bedenken dat de man achter je nog aan het snurken was ook. (Als je alles gehad denkt te hebben :-P)

De vlucht verliep dus voorspoedig, paar x last van turbulentie gehad, maar uiteindelijk viel het allemaal wel mee.

Nu in Maleisië, wow. Kan ik weer iets aanstrepen op de wereldkaart :P! Tsja, wat kan ik hier over vertellen. Het is een kleinere vliegveld dan Schiphol -logisch-, de mensen zijn erg vriendelijk en ik heb het rijk voor me alleen. En oh ja, het is 32 graden buiten.

Voor nu een kleine update, als ik veilig ben geland in Australië, laat ik weer wat van me horen :)!!

Ciao!




  • 22 September 2012 - 12:27

    Patrick:

    Leuk om zo snel alweer wat te horen;) Goede reis nog even en geniet ervan in Australië!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Klaas Dijkstra

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 1868
Totaal aantal bezoekers 18342

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 15 Mei 2013

Australië 2012 - 2013

Landen bezocht: