Eerste week Australië - Reisverslag uit Southern River, Australië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu Eerste week Australië - Reisverslag uit Southern River, Australië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu

Eerste week Australië

Blijf op de hoogte en volg Klaas Dijkstra

30 September 2012 | Australië, Southern River

Een week nu Down Under, nog niet super veel beleefd. Afgelopen week was Heidi aan het werk, zat ik thuis, deed het huishouden een beetje, sliep heerlijk uit en heb zeker gerelaxed. Het weer kon beter, echt Hollands weer, nu snap ik waarom de koffer zo zwaar oogde, had een paar donder wolken meegenomen. Donderdag was het "slechts" 14 graden én regenachtig, iets wat voor Australische begrippen weinig voor komt (zeker in de begin van de lente) ... en dat ik dat mag meemaken. Ge-wel-dig niet?

Afgelopen vrijdag hadden we op Heidi haar school sportdag. Een heerlijke dag gehad, met een temperatuur van 18 graden en zonnig een stuk aangenamer. De kinderen waren heerlijk actief bezig. Iedereen had vooraf al over mij gehoord en vooral de kinderen, die vaak aan één woord genoeg hebben, waren erg opgewonden om nu eindelijk "miss he boyfriend" te ontmoeten. Uiteindelijk werd er gelukkig nog gesport, maar het resulteerde niet in het gewenste resultaat, team groen (team wat ik ook vertegenwoordigde) werd 4e, van de ... uuuh.... 4. Hahaha.

Gisteren (zaterdag) was onze eerste dag samen. Echt samen, de hele dag. Heerlijk. Met prachtig weer (22 graden) hebben we eerst heerlijk uitgeslapen, verder gerelaxed. In de middag heb ik nog vrienden van Heidi geholpen met het opzetten van schermen!! Ondertussen had Heidi haar teennagels laten verzorgen in Armadale. 'S Avonds gingen we naar haar zusje toe om daar een film te kijken, erg gezellig gehad!!

Vandaag voor het eerste naar de kerk, het leek alsof ik nooit weg was geweest, mensen die je weer begroeten ... (welkom terug), mijn oom en tante die ik na lange tijd weer zag, mijn neven en nichten welke bij de kerk horen en andere gemeenteleden.
Als laatste hadden we vanavond een BBQ bij haar thuis. Erg genoten, zeker omdat het in de avond nog heerlijk aangenaam was.

De komende twee week heeft Heidi vakantie, waardoor we veel dingen kunnen gaan ondernemen, lijkt me erg gezellig. Het weer begint beter te worden, waar het afgelopen donderdag nog 14 graden was, wordt het morgen 34 graden, maar zal niet klagen vanwege "de warmte...". Alles beter dan het weer in Holland, zo vermoed ik ;P

  • 01 Oktober 2012 - 23:06

    Tante Hilda Sikkema:

    Beste Klaas,

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en je het daar erg naar je zin hebt.
    Maar vandaag, bij jullie is het al dinsdag, ben je jarig en ik wil je graag van harte feliciteren hiermee en je een heel goed nieuw levensjaar toewensen.
    Het zal zeker een heel bijzonder en boeiend jaar voor je worden!
    Ik wens je een heel gezellige dag toe vandaag.
    Laat je maar lekker verwennen.
    Geniet van de tijd samen met Heidi.
    Loes en Gerlinde staan in de startblokken om naar Australië te gaan.
    Komende vrijdag een Aussieavond bij mij en een week later hopen ze dan te vertrekken.
    Ze kunnen niet wachten!

    Hart. gr.aan alle bekenden daar.

    liefs, Tante Hilda

  • 03 Oktober 2012 - 11:33

    Tante Christina:

    Beste Klaas,

    Zover weg en contact hebben met familie over the world!
    Leuk om met je meegereist te hebben en te lezen van je verblijf daar.
    Ook vanuit Drenthe de felicitaties voor je verjaardag.
    Hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
    Geniet van het samen zijn en alle contacten.
    Groet aan de familie daar en binnenkort nog meer familie daar.

    Hart. groet,
    Tante Christina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Southern River

Klaas Dijkstra

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 18344

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 15 Mei 2013

Australië 2012 - 2013

Landen bezocht: