Positieve gebeurtenissen. - Reisverslag uit Southern River, Australië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu Positieve gebeurtenissen. - Reisverslag uit Southern River, Australië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu

Positieve gebeurtenissen.

Blijf op de hoogte en volg Klaas Dijkstra

08 Oktober 2012 | Australië, Southern River

Het weer is eindelijk wat constant geworden, rond de 24 á 25 graden, een heerlijk zonnetje erbij, mij hoor je zeker niet klagen. Ook niet omdat ik al zoveel moois heb mogen meemaken, waaronder m'n 26e verjaardag. Een verjaardag met dubbele gevoelens uiteraard, natuurlijk had ik graag mijn familie er bij willen hebben!! M'n ouders belden me nog op, heel erg gezellig. Toch even een teken van leven hé? 'S Avonds kwam de visite hier, Heidi haar opa en oma, haar tantes, mijn oom en tante + hun kinderen. We hebben er een leuke avond van gemaakt.

De dag erna heb ik gewerkt bij vrienden van Heidi, wat ze erg waarderen (gelukkig maar zeg ... :-P).

Donderdag kwam er bericht dat er mogelijk werk voor me was in Rockingham, een 30 á 40 minuten rit. Vrijdag langs geweest voor kennismaking en vandaag (8 oktober) kon ik dan aan de slag. Ik werk in het magazijn van een bedrijf wat frames fabriceert voor ramen en deuren. Ben blij dat ik dan eindelijk aan de slag kan, maar hoop gauw iets anders te vinden, wat dichter bij mijn hart ligt.

Verder mochten André en Arianne een zoon krijgen, Sander!! Hartelijk gefeliciteerd van mijn kant. Helaas moet Sander eerst nog in het ziekenhuis blijven vanwege een bacterie! Hopen op goed nieuws dus!!!


Heidi en ik zijn afgelopen donderdag en vrijdag nog weggeweest. Donderdag met de trein naar Perth, waar we vervolgens naar Kings Park zijn geweest. Een prachtig park met een fantastisch uitzicht (voor foto's zie Facebook - of vraag het me, dan mail ik het). Vrijdag zijn we naar Araluen geweest, een Botanic Garden, mooi in de lente, alles komt nu langzamerhand uit.

Ook zijn en worden we regelmatig gevraagd voor dinners wat we erg waarderen. Voor mij zeker leuk, omdat ik zo tussen de mensen kom en voor Heidi belangrijk zodat ze mij kan "showen".

Mocht ik meer nieuws hebben, dan laat ik het jullie zeker weten. Voor nu welterusten, morgen om 5.15 gaat de wekker weer... Lucky me, yeah right ;-)

  • 08 Oktober 2012 - 21:45

    Tante Hilda:

    Fijn dat je werk hebt Klaas!
    Ik wil wel graag de foto's van Kings Park zien.
    Wil je ze doormailen naar mij?

    gr. tante Hilda

  • 09 Oktober 2012 - 07:32

    Tante Arda:

    Hoi Klaas
    Geweldig voor je'
    Hopen dat je het bevalt
    Gefeliciteerd met je oom zeggenschap'
    Gr aan Heidi.

  • 09 Oktober 2012 - 07:35

    Tante Arda:

    Geweldig voor je.
    Heb je toch een voldaan gevoel overdag
    Gr aan Heidi

  • 09 Oktober 2012 - 07:35

    Tante Arda:

    Geweldig voor je.
    Heb je toch een voldaan gevoel overdag
    Gr aan Heidi

  • 17 Oktober 2012 - 17:00

    Tante Emma:

    Nu Klaas pittig werk hoor maar lekker weer erbij? Hier regent het soms pijpstelen op die arme bouwvakkers. Ze werken gewoon door.
    Groet van oom Klaas en mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Southern River

Klaas Dijkstra

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 18339

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 15 Mei 2013

Australië 2012 - 2013

Landen bezocht: