Eerste werkweek Australië een feit - Reisverslag uit Southern River, Australië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu Eerste werkweek Australië een feit - Reisverslag uit Southern River, Australië van Klaas Dijkstra - WaarBenJij.nu

Eerste werkweek Australië een feit

Blijf op de hoogte en volg Klaas Dijkstra

12 Oktober 2012 | Australië, Southern River

Hallo 'volgers',

Het relaxen, het vakantiegevoel is dan toch echt voorbij ;-). Afgelopen week ben ik aan de slag gegaan bij Wool Washing, een bedrijf dat frames ontwerpt voor huizen.
De dagen beginnen erg vroeg, ik word verwacht om 7.00 in Rockingham, ruim een half uur rijden van Southern River, waar ik op dit moment verblijf.
Om 5.15 gaat dan ook de wekker, waarna ik douche, ontbijt, rustig ff aan doe en rond 6.15 in de auto stap naar m'n werk.

Deze dagen heb ik me voornamelijk bezig gehouden met het snijden van hout, het maken van spanten en frames voor ramen/deuren, toch iets anders dan een kantoorbaan. Het werk is variërend, maar hopelijk tijdelijk.

Via Heidi haar tante ben ik in contact gekomen met een instelling voor gehandicapten. Juist, waar ik me toch meer op wil gaan focussen. Heb echter wel een politieverklaring nodig... Zien ze dan niet dat ik een brave jongen ben ;-). Als ik meer weet, laat ik het je uiteraard weten!!!

Oh ja, ik heb m'n eerste "Australische aanval" overleefd. Donderdag, toen ik wilde vertrekken naar het werk, was mijn auto volledig ondergespoten met een soort goedje, cream? Geen idee... Heb ik weer, hebben ze iets tegen Dutchy's? :P

Zondag ga ik mijn twee nichten verwelkomen in Australië. Ze verblijven een aantal weken Down Under. Leuk om ze weer eens te zien :-)!!

Verder geen nieuws, geen nieuws is goed nieuws he?

We spreken mekaar!!

  • 12 Oktober 2012 - 12:57

    Rivka:

    Goed om te horen dat het zo goed gaat daar! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Southern River

Klaas Dijkstra

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 18341

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 15 Mei 2013

Australië 2012 - 2013

Landen bezocht: